BadmintonJump Smash™ 2014 1.2.34

 Badminton:Jump Smash™ 2014 1.1.1




Badminton:Jump Smash 2014 از سری بازی های مهیج و ورزشی بدمینتون اندروید است که جدیدترین نسخه آن در سایت موژیوان معرفی و هم اکنون در HDroid منعکس می شود . فرقی نمی کند شما یک بازیکن حرفه ای بدمینتون باشید یا یک گیمر ساده و بی تجربه ، مهم این است که در این بازی شما با رقابت با انواع و اقسام رقبای قوی و ضعیف در استادیوم های مختلف تجربه یکی از بهترین بازی های بدمینتون را با گرافیکی عالی و تماشایی به دست می آورید و همچنین می توانید با بازی های مکرر و پیوسته و افزایش تمرینات خود را برای مسابقات جهانی آماده سازید .


همچنین بازی دارای موسیقی های متن زیبا و عواملی طبیعی همچون تشویق تماشاچیان و … است که به جذابیت بازی افزوده و قادر خواهید بود تجربه یکی از بهترین بازی های بدمینتون اندرویدی را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید .


پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر 
حجم : 25.52 مگابایت 

دانلود نسخه نامحدوددانلود دیتا با حجم 179.07 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

آموزش نصب بازی های اندروید:

اگر بازی بدون دیتا بود:
کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.
اگر بازی داری دیتا بود:
بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno,PowerVR,Mali,Tegra هستند باید نسخه متناسب با پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.