Six-Guns

Six-Guns Gang Showdown 2.8.0i




توجه: لطفاً قبل از دانلود، نصب و اجرای بازی حتماً نکات مهمی که در ادامه مطلب ذکر شده است را بخوانید.

Six Guns یک بازی گرافیکی و کاملا متفاوت از کمپانی گیم لافت است که در این بازی شرکت سازنده سعی کرده کاملا متفاوت عمل کند . در این بازی شما به جای کاراکتر اصلی بازی قرار دارید که باید از مراحل و ماموریت هایی که به شما واگذار می شود سربلند بیرون آیید . در این بازی فوق العاده زیبا شما سوار بر اسب خود در غرب وحشی و در دنیای وسترن به عنوان یک گانگستر به گشت و گذار، جنگ و کشتار می پردازید , انواع ماموریت های مختلف و گاها مشکل به عهده شما گذاشته می شود که لازمه صعود به مراحل بالاتر اتمام این مراحل به صورت موفقیت آمیز است .  همچنین یکی  از نکات جالب بازی امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . 

ویژگی ها:

  • ۴۰ ماموریت مهیج و سخت
  • قابلیت انتخاب  ۹ اسب مختلف برای استفاده در مراحل مراحل بازی
  • امکان خرید بیش از ۱۹ اسلحه ی مختلف و قدرتمند برای مبارزه
  • امکان تغییر و خرید انواع و اقسام لباس های مختلف
  • مکان هایی واقعی و با کیفیت بالا
  •  گرافیک و گیم پلی عالی به همراه صداگذاری های فوق العاده
  • امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن

داستان بازی کاملا مهیج و تا حدی فکری است و مرحله به مرحله به جذابیت بازی اضافه می شود و محیط بازی هم به نوعی شبیه به فیلم های گانگستر ساخته شده است . این بازی در ابتدا تنها برای گوشی های آیفون و سیستم عامل ios ساخته شده بود که حالا شاهد جدیدترین نسخه تولیدی آن به همراه دیتا در این پست از سایت HDroid هستیم.

نسخه معمولی: نسخه معمولی این بازی به دلیل اینکه از لحاظ فنی و ساختاری هیچگونه دستکاری نشده است، طبق قوانین گیم لافت بدون اینترنت قابل اجرا شدن نمی باشد. لطفاً توجه کنید که برای اجرای نسخه معمولی بازی، می بایست حتماً اینترنت خود را متصل کنید تا فایل های بازی برای بررسی های مختلف چک شوند. بعد از بارگزاری فایل ها می توانید اینترنت را قطع کرده و بازی کنید.


نسخه مود شده: نسخه مود شده این بازی دارای تغییرات ساختاری زیادی می باشد و فایل های آن دستکاری شده است. گروه های عرضه کننده این نسخه مثل تمام بازی های دیگر با ویرایش فایل های بازی ها می توانند مواردی همچون پول بی نهایت و … را به ارمغان بیاورند. یکی از تغییرات اساسی در این ویرایش ها، حذف نیاز به متصل بودن اینترنت است تا وقتی بازی اجرا می شود، فایل ها مورد بررسی قرار نگیرند. به همین دلیل، برای اجرای نسخه مود شده به هیچ وجه اینترنت خود را متصل نکنید چرا که در صورت انجام این کار، فایل های بازی به عنوان فایل های غیر قانونی شناخته شده و شما Ban می شوید.

البته راه خلاص شدن از مشکل بن شدن هم ساده است. کافیست که از بخش Settings>Apps بر روی بازی Six.Guns کلیک کنید و گزینه Clear Data و Clear Cache را بزنید. توجه کنید که در این صورت، Save و تنظیمات پروفایل شما نیز حذف می شوند.


پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر 
حجم : 24.76 مگابایت 

دانلود نسخه نامحدود ( آفلاین )دانلود دیتا با حجم 358.48 مگابایت


محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

آموزش نصب بازی های اندروید:

اگر بازی بدون دیتا بود:
کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.
اگر بازی داری دیتا بود:
بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno,PowerVR,Mali,Tegra هستند باید نسخه متناسب با پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.