GTA San Andreas

Grand Theft Auto San Andreas 1.08




جدیدترین نسخه بازی GTA San Andreas اندروید

تست شده بر روی نوت 3 با اندروید 4.3

+کد تقلب بازی

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بالاخره بازی Grand Theft Auto: San Andreas که مدتی پیش برای گوشی های آیفون و سیستم عامل ios ساخته شده بود تنها چند ساعت پیش برای آندروید ریلیز شد و در گوگل پلی قرار گرفت که هم اکنون نسخه تست شده و کاملا آفلاین آن به همراه دیتا  از طریق وب سایت HDroid در اختیار شما می گیرد.

این بازی در واقع همان بازی  ای است که مدت ها پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شد و در بین ایرانیان هم با نام GTA 5 رواج پیدا کرده بود و راک استار سازنده این بازی هم توانست جوایز و امتیازات متعددی را از ساخت و عرضه این بازی به دست آورد .

داستان بازی GTA San Andreas مربوط می شود به شخصیت اصلی داستان بازی یعنی cj که به شهر San Andreas  سفر می کند اما توسط پلیس شهر دستگیر و پس از بررسی سابقه قبلی اش بازداشت می شود و پلیس وی را به مناطق خلوت شهر برده و از ماشین به بیرون پرت می کند . حال شما پول و هیچ چیز دیگری به جز لباسی که بر تن دارید را ندارید و می بایست برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و برای خود پول دربیاورید و با  باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و غیره رابطه برقرار کنید و به طور کلی از هر راهی که می توانید برای امرار معاش خود پول در بیاورید .

ویژگی ها : 

  • قابلیت انتخاب و سرقت  انواع ماشین های های در حال تردد در خیابان
  • امکان سرقت و رانندگی انواع اتومبیل و موتور و قطار و حتی هواپیما
  • متنوع بودن اننخاب انواع  اسلحه
  • گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری پیشرفته و گیم پلی عالی بازی ( متناسب با قدرت سخت افزاری گوشی شما متغیر است )

راهنمای نصب :

پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.rockstargames.gtasa را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

نکات نصب:

  1. برای اجرای این بازی نیازمند به گوشی با سخت افزار بالا هستید و بازی بر روی گوشی های ضعیف قابل اجرا نیست و یا به صورت کند اجرا خواهد شد
  2. حجم دیتای بازی پس از خارج سازی از حالت فشرده 2.36 گیگابایت است ! قبل از دانلود و تصمیم برای کپی فایل دیتا ، این نکته را مد نظر داشته باشید
  3. دیتای بازی برای رفاه دوستان در دانلود به صورت یک پارت آپلود شده است.
  4. نسخه مود شده + دیتا از ادامه مطلب قابل دانلود است.
  5. تست شده بر روی گلکسی نوت 3

اگر برای بار اول قصد نصب کردن بازی را دارید:

  1. فولدر دیتای com.rockstargames.gtasa را در Obb کپی کنید.
  2. بازی را نصب کنید و اجرا کنید.

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر 
حجم : 26.3 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیمدانلود دیتا با حجم 1.69 گیگابایتدانلود سیو 100 درصد بازی با حجم 56 کیلوبایتدانلود فایل نصبی مود شده با حجم 14.3 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb                                                                                                       محل قرارگیری سیو : sdcard/Android/data

آموزش نصب بازی های اندروید:

اگر بازی بدون دیتا بود:
کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.
اگر بازی داری دیتا بود:
بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno,PowerVR,Mali,Tegra هستند باید نسخه متناسب با پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.